مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-19حوادث

برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران


فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت:باید با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمدعلی نوری نژاد در قرارگاه مبارزه با سرقت انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: موضوع مقابله و پیشگیری از سرقت یکی از اولویت های اصلی پلیس است و فرمانده فراجا نیز با تشکیل قرارگاهی به صورت جدی بر مقابله با این پدیده تاکید دارند.

وی افزود: از آن جایی که مطالبه جمع زیادی از مردم برخورد با پدیده سرقت است، سردار رادان فرمانده فراجا دستور تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت را صادر کردند و خوشبختانه تاکنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

سردار نوری نژاد با بیان اینکه در مسئله ایجاد امنیت عمومی، پلیس رکن استوار نظام بوده و در صف مقدم مقابله با سرقت قرار دارد، خاطرنشان کرد: من و همه همکارانم، هم پیمان شده ایم که امنیت را به مردم شریف ایران اسلامی هدیه داده و با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.

تاکید بر استرداد اموال مسروقه مکشوفه فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به خواسته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه باید تلاش کرد تا حتی یک سرقت کشف نشده نیز نداشته باشیم، گفت: برخورد با سرقت و بازگشت فوری اموال مسروقه مکشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران

برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران