مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-22سياسي

نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نماز جمعه در انقلاب اسلامی برکات زیادی به همراه داشته، گفت: نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن داخلی و خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امروز در نشست خبری تشریح ابعاد عاشورایی نماز جمعه ضمن تسلیت و گرامیداشت ایام محرم اظهار کرد: 5 مرداد سالروز تاسیس نماز جمعه در نظام اسلامی است؛ زمانی که امام راحل به مرحوم طالقانی دستور دادند که نماز جمعه را در شهر اقامه کند، نشان دهنده اهمیت آن است.

وی با بیان اینکه امروز بعد از گذشت 45 سال از انقلاب اسلامی شاهد برگزاری نماز جمعه در حدود 900 شهر کشور با حضور مردم هستیم، افزود: اهل سنت هم صدها نمازجمعه در کشور اقامه می کنند؛ البته پیش از انقلاب در برخی شهرها نماز جمعه اقامه می شد اما به این سبک و سیاق و فراگیری امروز نبود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه باید به این موضوع افتخار کرد که نماز جمعه به برکت انقلاب در کشور احیا شد، ادامه داد: احیای نماز جمعه، یعنی احیای یک ملت و یک هویت بزرگ و دانشگاه باعظمت که هفته به هفته تشکیل و مباحث و معارف دینی در آن تبیین می شود.

دری نجف آبادی با بیان اینکه نماز جمعه یکی از ارزشمندترین مقدسات و رکن مهم اسلام است خاطرنشان کرد: نماز جمعه در انقلاب اسلامی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است

نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است