مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:412023-07-12اقتصادي

این گوشت 4 برابر میگو فسفر دارد


فسفر موجود در بوقلمون 4 برابر میگو است (80% عامل تشکیل کلسیم در استخوان های بدن فسفر است) و میزان فسفر در بوقلمون 238 میلی گرم در 100 گرم است که این مسئله با توجه به پروتیین 81/28 درصدی موجود در گوشت بوقلمون بدین معنی است که پروتیین آن از هر گوشتی بیشتر است.

- رییس اسبق بخش تحقیقات علوم دامی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی نیز به خبرنگار تسنیم گفت: بررسی بهترین زمان و تعداد دفعات تلقیح مصنوعی در بوقلمون های بومی، برآورد ضرایب اقتصادی برخی صفات مهم تولیدی در بوقلمون های ایستگاه تاتار و همین طور تأثیر برنامه های مختلف نوری بر سن بلوغ، راندمان تولید تخم و جوجه درآوری در بوقلمون های بومی ایستگاه تاتار از تحقیقات اجرا شده در مرکز تحقیقات سهند قلمداد می شوند.

  علیرضا فانی با اشاره به مزایای گوشت بوقلمون ادامه داد: در گوشت بوقلمون مقدار زیادی امگا-3 وجود دارد که باعث باز شدن مجاری عروق بدن و پایین آورنده کلسترول می شود و از مزمن شدن بیماری ها جلوگیری می کند،.

  وی افزود: بوقلمون دارای انواع ویتامین B ازجمله 1B، 3B، 6B و 12B به میزان 7/7 میلی گرم در 100 گرم است و برای جلوگیری از افسردگی و بیماری MS و از بین بردن کم خونی مؤثر است و سدیم موجود در گوشت بوقلمون 33 میلی گرم در 100 گرم است که از بیماری های قلبی جلوگیری کرده و باعث تنظیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این گوشت 4 برابر میگو فسفر دارد

این گوشت 4 برابر میگو فسفر دارد