مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-09اجتماعي

رشته های آموزشی صنایع دستی به زندانیان البرز افزایش می یابد


معاون صنایع دستی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از افزایش رشته های صنایع دستی آموزشی به زندانیان در آینده نزدیک خبر داد.

- شهرزاد تیمورزاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جلسه ای که اخیراً با اداره کل زندان های استان البرز برگزار شد، افزایش رشته های آموزشی صنایع دستی به زندانیان مخصوصاً گنجاندن رشته های گروه چوب و سفال که می تواند فرصت های شغلی بیشتری را برای زندانیان فراهم کند، مد نظر قرار گرفت.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز افزود: همچنین آموزش پرسنل زندان ها و جذب آنها به عنوان مربی برای آموزش صنایع دستی در زندان ها یکی از دیگر از مواردی است که مد نظر است.

به گفته تیمورزاده زندانیان پس از پایان دوره آموزشی گواهی پایان دوره دریافت می کنند و سپس بعد از ارزیابی مهارت کارت شناسی صنایع دستی برای آنها صادر می شود که می توانند پس از آزادی از زندان با دریافت وام مشاغل خانگی اقدام به اشتغالزایی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد آموزش دیده پس از آزادی از زندان با تأیید اداره کل زندان ها برای کار به کارگاه های صنایع دستی معرفی می شوند، گفت: کارگاه ها تعهد دارند که به ازای هر 300 میلیون تومان وامی که از تسهیلات تبصره 18 دریافت می کنند، یک نفر اشتغالزایی کنند؛ یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشته های آموزشی صنایع دستی به زندانیان البرز افزایش می یابد

رشته های آموزشی صنایع دستی به زندانیان البرز افزایش می یابد