مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 21:552023-07-05فرهنگي

اردبیل به سالن تخصصی تئاتر نیاز دارد/حمایت از جشنواره نمایش ترکی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هنرمندان رشته تئاتر و نمایش استان اردبیل نیازمند یک سالن تخصصی برای اجرای برنامه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیر رجبی عصر چهارشنبه در همایش هنرمندان تئاتر که در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری این رویداد اهالی هنر نمایش و تئاتر را گرد هم آوردیم تا بعد از ماه ها در کنار هم بتوانند دورهمی شایسته و مناسبی را داشته باشند.

وی با قدردانی از مدیران هنرهای نمایشی وزارت ارشاد در شنیدن درد دل اهالی تئاتر و هنر نمایش تصریح کرد: امیدواریم این رویداد منشأ خیر و برکت باشد و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنرهای نمایشی جشنواره تئاتر ترکی امسال به میزبانی استان اردبیل برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در پنج ماه مسئولیتی که در این استان و در فرهنگ و ارشاد اسلامی دارم، سعی کردیم تا در حوزه های مختلف به ویژه عرصه نمایش و تئاتر هنرمندان را دور هم جمع کرده و از تک سالن فدک برای برگزاری برنامه ها استفاده کنیم.

رجبی افزود: هر چند مجتمع فدک امکان اجرای برنامه های تئاتر و نمایش را فراهم کرده اما با توجه به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی، هنری در این مجموعه به ویژه برپایی کنسرت های موسیقی امیدواریم سالن تخصصی برای اهالی تئاتر و نمایش در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل به سالن تخصصی تئاتر نیاز دارد/حمایت از جشنواره نمایش ترکی

اردبیل به سالن تخصصی تئاتر نیاز دارد/حمایت از جشنواره نمایش ترکی