مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-01سياسي

ترویج فرهنگ اهدای خون در میان جوانان تبیین و تعریف شود


دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: شیوه تکریم اهداکنندگان در پایگاه های انتقال خون مرکز استان باید سر لوحه کار سایر دستگاه ها قرار بگیرد.

- ایسنا/لرستان دادستان عمومی و انقلاب لرستان گفت: شیوه تکریم اهداکنندگان در پایگاه های انتقال خون مرکز استان باید سر لوحه کار سایر دستگاه ها قرار بگیرد.

داریوش شاهون وند نهم تیرماه در دیدار با مدیرکل انتقال خون لرستان از فعالیت های شبانه روزی این اداره کل در خدمات رسانی به بیماران نیازمند به خون قدردانی کرد.

وی افزود: ترویج فرهنگ اهدای خون در میان جامعه به ویژه برای جوانان باید تبیین و تعریف شود که زمینه برای حضور بیشتر آن ها در پایگاه های انتقال خون جهت تأمین خون مورد نیاز بیماران نیازمند به این مایع حیاتی فراهم شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان از تکریم اهداکنندگان توسط کارکنان اداره کل انتقال خون مرکز لرستان تقدیر و خاطرنشان کرد: باید این نوع شیوه تکریم همواره سرلوحه کار سایر دستگاه های استان در برخورد با ارباب رجوع قرار بگیرد.

در ادامه دکتر علی سوری نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و پاسداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر آیت الله بهشتی، مجاهد و معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، از تمامی دست اندرکاران سختکوش و عدالت گستر دستگاه قضایی لرستان که در راستای عدالت تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ اهدای خون در میان جوانان تبیین و تعریف شود

ترویج فرهنگ اهدای خون در میان جوانان تبیین و تعریف شود