مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-18پزشكي

توسعه امنیت پایدار غذایی رویکرد دامپزشکی اردبیل


سرپرست دامپزشکی استان اردبیل گفت: توسعه امنیت پایدار غذایی و حفاظت از سلامت تغذیه ای جامعه، رویکرد اصلی دامپزشکی استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فیضی ظهر سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان نیر بر ضرورت حمایت فرمانداری در اجرای طرح های مبارزه با بیماری های دامی تاکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت های شبانه روزی و خدمات سلامت محور دامپزشکی اظهار کرد: با افتخار جز دستگاه های معدودی هستیم که برای ارائه خدمات در سخت ترین شرایط و آلوده ترین محیط کاری و در روستاها و مناطق صعب العبور و کوهستانی به سراغ تولیدکننده می رویم تا خدمات دامپزشکی ارائه کنیم.

سرپرست دامپزشکی استان اردبیل نقش دامپزشکی در مبارزه با بیماری های مشترک بین انسان و دام را یادآور شد و تصریح کرد: در مورد بیماری مشترک و خطرناک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو استان اردبیل به عنوان یکی از کانون های این بیماری در کشور است.

فیضی از فرماندار شهرستان نیر خواست با حمایت همه جانبه از دامپزشکی، به صورت ویژه به موضوع ورود کنند.

وی گفت: تقویت و افزایش اعتبارات دامپزشکی در خدمت به محروم ترین و آسیب پذیرترین اقشار جامعه به عنوان بهره برداران و خدمات گیرندگان دامپزشکی علاوه بر اجر و قرب الهی و معنوی، تأثیر شگرفی در ارتقای سلامت و بهداشت عمومی جامعه داشته و با افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امنیت پایدار غذایی رویکرد دامپزشکی اردبیل

توسعه امنیت پایدار غذایی رویکرد دامپزشکی اردبیل