مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 16:262023-06-25سياسي

استاندار کهگیلویه: سد چم شیر بزودی افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سی و پنجمین سالروز شهادت شهدای حماسه پد خندق که در محل گلزار شهدای یاسوج برگزار شد اظهار کرد: به حماسه پد خندق افتخار می کنیم مایه غرور است دشمن با همه امکانات هجوم می آورد جاده باریکی در هورالعظیم که تعداد بسیار کمی از فرزندان کهگیلویه و بویراحمد آنجا دفاع می کنند و اجازه نمی دهند تا دشمن بر شهر اهواز مسلط شده یا اینکه توپخانه دشمن اهواز را زیر گلوله بگیرد.

مسئول ارشد اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه اگر آنجا را حفظ نمی کردند توپخانه دشمن اهواز را می زد یادآورشد: جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تا آخرین قطره خون آنجا ایستادند و حماسه پد خندق را رقم زدند حادثه ای که کپی برداری از حادثه کربلا بود.

احمدزاده ادامه داد: در کربلا محور اصلی کار برای خدا بود کار برای خدا یعنی که هر چه داری فدا کنی جوانان ما این کار را کردند.

وی گفت: دشمن در آنجا 500 هزار گلوله شلیک کرد امکان سر بالا آوردن از کانال ها نبود اگر تیپ 48 فتح آن جا نمی ماند دشمن از جزیره مجنون عبور می کرد اما مقاومت حماسی بچه های ما دشمن را سر جای خود نگه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کهگیلویه: سد چم شیر بزودی افتتاح می شود

استاندار کهگیلویه: سد چم شیر بزودی افتتاح می شود