مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-02سياسي

نخبگان مسلمان در مراکز تصمیم گیری آمریکا مؤثر باشند


رییس جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که نخبگان مسلمان باید در مراکز تصمیم گیری اجتماعی و سیاسی آمریکا مؤثر باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، عمار حکیم رییس جریان حکمت ملی عراق، در سخنرانی هجدهمین کنفرانس اتحادیه جهانی مسلمانان در آمریکا که به صورت مجازی انجام شد، تأکید کرد که امت اسلامی که در قرآن از آن به امت میانه یاد شده در شرایطی تاریخی حساسی با شعار توحید الهی و عدالت انسانی و ترویج صلح و تثبیت مودت و رحمت میان انسان ها شکل گرفت.

وی افزود که ریشه کلمه اسلام هم به روشنی نشان می دهد که این دین سرشار از رحمت و صلح و عدالت و خیرخواهی است و به پیروانش اجازه خصومت و تعدی به دیگران را چه مسلمان باشند و چه غیر مسلمان نمی دهد.

رییس جریان حکمت ملی عراق تأکید کرد که مسلمانان لازم است در مشارکت مؤثر در فعالیت های علمی در کنار دیگر انسان ها این ویژگی های اسلامی را تجلی بخشند.

حکیم با بیان اینکه فرد مسلمان فردی معتدل در مواضع خود است که در گذشته نمانده و به امروز و فردا توجه دارد و مسئولیت هایش را می شناسد، گفت: فرد مسلمان لازم است که در پایبندی های دینی و دنیایی و معنوی خود تعادل برقرار کند و به نیازهای مادی و جسمی و روحی و معیشتی خود نیز بپردازد که در اسلام رهبانیت وجود ندارد و فرد مسلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان مسلمان در مراکز تصمیم گیری آمریکا مؤثر باشند

نخبگان مسلمان در مراکز تصمیم گیری آمریکا مؤثر باشند