مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:152023-07-17سياسي

کاهش آسیب های اجتماعی در استان زنجان


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه، سیاست دولت مردمی در استان، کاهش آسیب های اجتماعی و انطباق برنامه های فرهنگی با فعالیت های اجتماعی است، - گفت: تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء نشاط و سرمایه اجتماعی، تقویت هویت ایرانی - اسلامی و ارتقای فرهنگ عمومی از مهم ترین اهداف فعالیت های اجرای نقشه مهندسی فرهنگی در استان است.

ابوالفضل رفیعی شامگاه دیروز (25 دیروز) در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی زنجان با تاکید بر تلاش بیشتر در جهت بهبود وضع آسیب های اجتماعی، اظهار کرد: کاهش قابل توجه میزان کودک همسری و کودکان بازمانده از تحصیل، کاهش رتبه خودکشی استان از 10 به 16 و کاهش نسبی وضعیت طلاق، از نتایج هدف گذاری و اقدامات اثرگذار دفتر امور اجتماعی استانداری با مشارکت دستگاه های ذی ربط است.

وی با بیان اینکه در برخی آسیب های اجتماعی مهم ، نسبت به سال1400 اوضاع بهتری پیدا کرده ایم و به میانه آمارهای کشوری رسیده ایم، گفت: رساندن این آمار به جایگاه مطلوب تر، مسئولیت بهزیستی را دو چندان می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان تصریح کرد: گام های خوبی برای ایجاد زیرساخت هایی مانند کمپ ماده 16، مجتمع اردوگاهی متکدیان و تجهیز مرکز اورژانس اجتماعی برداشته شده است که این اقدامات قطعا منجر به کاهش آسیب های اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش آسیب های اجتماعی در استان زنجان

کاهش آسیب های اجتماعی در استان زنجان