مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 16:402023-07-02سياسي

ایران برای مصرف بهینه پلاسما به کشورهای منطقه آموزش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیلا غفاری افزود: در یک کارگاه چهار روزه که با شرکت کشور های عضو دفتر مدیترانه شرقی (امرو) به صورت وبینار برگزار خواهد شد، - شیلا غفاری گفت: سازمان انتقال خون ایران و موسسه عالی آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون به عنوان مرکز همکار سازمان جهانی بهداشت، دوره آموزشی مصرف بهینه پلاسما را برای کشور های منطقه برگزار می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیلا غفاری افزود: در یک کارگاه چهار روزه که با شرکت کشور های عضو دفتر مدیترانه شرقی (امرو) به صورت وبینار برگزار خواهد شد، متخصصان مطرح بین المللی در زمینه پلاسما و فرایند های مربوط به بهره برداری از آن، سخنرانی خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ایران سال ها تجربه موفق در زمینه استفاده بهینه از پلاسما داشته است، بر اساس برنامه ریزی مشترک سازمان جهانی بهداشت با سازمان انتقال خون ایران به عنوان مرکز همکار، مقرر شد با برگزاری این کارگاه، تجارب خود را با کشور های منطقه به اشتراک بگذاریم.

مدیرکل دفتر همکاری های بین الملل سازمان انتقال خون گفت: این کارگاه با محوریت بهبود کیفیت پلاسما، اصول GMP در تولید پلاسما، نحوه جذب و حفظ اهداکننده داوطلب، غربالگری و سایر نکات فنی و کنترل کیفی فرایند تولید پلاسما، در تابستان سال جاری برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران برای مصرف بهینه پلاسما به کشورهای منطقه آموزش می دهد

ایران برای مصرف بهینه پلاسما به کشورهای منطقه آموزش می دهد