مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-16سياسي

افول کتابخوانی در هر جامعه ای جلوی رشد را می گیرد


نماینده ولی فقیه در گیلان با تأکید بر لزوم تقویت کتابخوانی گفت: افول کتابخوانی در جامعه ای جلوی رشد را می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله رسول فلاحتی امروز یکشنبه در دیدار رییس نهاد کتابخانه های عمومی کشور اظهار کرد: ابزارها و امکانات جدیدی که برای ارتقای معرفت و آگاهی بشر به وجود آمده، مفید است اما هیچ چیز نمی تواند جای کتاب و کتابخوانی را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به مزیت ها و ظرفیت های شاخص کتابخانه آیت الله مرعشی در ایران که جزو کتابخوانه های برتر دنیا محسوب می شود تصریح کرد: کتاب باید حفظ و حراست شود؛ بسیاری از علما گذشته ما صحافی می کردند زیرا هیچ چیز جای کتاب را بگیرد.

امام جمعه رشت با تاکید بر جایگاه نویسندگی و نوشتن کتاب بیان کرد: در روایات آمده، که اگر یک برگ نوشته و ماندگار شود، در روز قیامت آن برگ نوری خواهد شد و به سمت نویسنده اش خواهد آمد.

آیت الله فلاحتی کاهش کتابخوانی در ایران را نگران کننده دانست و افزود: بعضی ها فکر می کنند که تنها با روزنامه و موبایل می توان افزایش آگاهی پیدا کرد در حالی که صحیح نیست و افول کتابخوانی در هر جامعه ای جلوی رشد جامعه را می گیرد.

امام جمعه رشت تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره کتابخوانی جوانان را مورد اشاره قرار داد و گفت: کتابخوانی در ایران باید تقویت شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افول کتابخوانی در هر جامعه ای جلوی رشد را می گیرد

افول کتابخوانی در هر جامعه ای جلوی رشد را می گیرد