مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 09:402023-06-28فناوري

نصب اولین پلاک آبی حاوی کدپستی در شهر میرجاوه


اولین پلاک آبی که شامل کدپستی و سیستم یکپارچه املاک کشور با همکاری شهرداری میرجاوه به صورت پایلوت در استان در شهر میرجاوه اجرا و نصب شد .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل پست سیستان و بلوچستان گفت: اولین پلاک آبی که شامل کدپستی و سیستم یکپارچه املاک کشور با همکاری شهرداری میرجاوه به صورت پایلوت در استان در شهر میرجاوه اجرا و نصب شد .

کرد در گفت وگو با ایسنا- ادامه داد: جی نف به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری به شرکت ملی پست ایران محول شده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به عنوان یکی از پروژه های اولویت دار اقتصاد پست ایران در دستور کار قرار گرفته است ادامه داد: این طرح در دو بخش نشانی استاندارد و سیستم یکپارچه سازی املاک کشور قابل اجرا است.

اداره کل پست استان هم این موضوع مهم را در دستور کار قرار داد و طبق برنامه ریزی باید به زودی در همه شهرها و روستاهای استان اجرا شود.

جمشیدزهی فرماندار میرجاوه نیز گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و بستر سازی جهت اجرای پروژه ملی GNAF ( کدینگ نمودن اماکن ) یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی عملیات پلاک کوبی کد پستی 10 رقمی و پلاک شهری برای اولین بار در شهر میرجاوه اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب اولین پلاک آبی حاوی کدپستی در شهر میرجاوه

نصب اولین پلاک آبی حاوی کدپستی در شهر میرجاوه