مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-06سياسي

فرماندار خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در اردکان شد


فرماندار اردکان با اشاره به کمبود نیروی پرستار در بیمارستان ضیایی اردکان، خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در شهرستان اردکان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین سبزواری صبح پنجشنبه در نشست بررسی موانع و مشکلات تاسیس هنرستان بهیاری با اشاره به اینکه تاسیس این هنرستان بر اساس یک سیاست آینده نگر است که نتایج آن بعد از چند سال آینده شاهد آن خواهیم بود.

وی از تمام مسئولان استان خواست که در این زمینه همکاری و همیاری لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر این مهم به سرانجام برسد و سال تحصیلی جدید شاهد حضور اولین هنرجویان بهیاری در شهرستان اردکان باشیم.

فرماندار اردکان با اشاره به سیاست آینده نگری فرمانداری عنوان کرد: به دنبال این نیستیم که اقدامات پوپولیستی و عوام فریبانه انجام بدهیم و نام خود را بر سر زبان ها بیندازیم بلکه به دنبال آنیم که با یک سیاست صحیح و آینده نگرانه، به رفع اصولی و اساسی مشکلات بپردازیم حتی اگر در این مسیر مورد طعنه و کنایه برخی نیز مواجه بشویم قرار نیست با این کنایه ها از اصول آینده نگر خود عقب نشینی کنیم.

سبزواری اظهار داشت: اردکان در سال های دور هنرستان بهیاری داشته که عواملی باعث تعطیلی این هنرستان شد که اگر امروز آن هنرستان دایر بود، شاهد مشکل کمبود پرستار در اردکان نبودیم اما متاسفانه هم ما را از پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در اردکان شد

فرماندار خواستار احیای مجدد هنرستان بهیاری در اردکان شد