مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-26اقتصادي

برپایی جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 2


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: جایگاه عرضه دام با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، - شهردار منطقه 2 گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام با هدف ارائه خدمات به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، در حال آماده سازی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، مهدی صالحی با اعلام این خبر گفت: جایگاه عرضه دام با هدف سهولت دسترسی شهروندان به دام های بهداشتی، جلوگیری از آلودگی و کنترل قیمت دام در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در خیابان فرهنگ، خیابان میرمالک آماده سازی شده است.

وی از تعبیه جایگاه محل ذبح دام و حضور یک کارشناس در محل خبر داد و گفت: این ایستگاه در روز های چهارشنبه و پنجشنبه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست.

به گفته شهردار منطقه 2؛ به منظور حفظ سلامت شهروندان دامپزشک در این ایستگاه مستقر می شود وبر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می کنند و تلاش می شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

وی با اشاره به تعبیه فضای پارکینگ جنب ایستگاه عرضه دام جهت تامین رفاه شهروندان، گفت: شهروندان می توانند در روز عرفه از ساعت 9 تا 19 عصر و در روز عید قربان از 4 صبح تا 15 عصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 2

برپایی جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه 2