مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 08:102023-06-24بين الملل

سینای ایران، از شکست انحصار ربات جراح آمریکایی تا حضور در بازارهای جهانی


اندونزی در شرایطی خریدار سینا، ربات جراحی از راه دور ایرانی، شده بود که داشت در بیمارستان هایش از ربات داوینچی آمریکایی استفاده می کرد.

آن روزها این نکته مهم ذهن خیلی ها را به خودش جلب کرد که سینای ایرانی چه مزیت هایی نسبت به نمونه آمریکایی دارد که جراحان .

- گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ سینای ایران جایگزین داوینچی آمریکا می شود این خبری بود که آذرماه 1400 توجه همه را به خودش جلب کرد؛ اندونزی در شرایطی خریدار سینا، ربات جراحی از راه دور ایرانی، شده بود که داشت در بیمارستان هایش از ربات داوینچی آمریکایی استفاده می کرد.

آن روزها این نکته مهم ذهن خیلی ها را به خودش جلب کرد که سینای ایرانی چه مزیت هایی نسبت به نمونه آمریکایی دارد که جراحان اندونزیایی را شگفت زده کرده است؟ و آیا بعد از استفاده طولانی مدت از این فناوری ایرانی، هنوز هم مشتری آن خواهند ماند؟ حالا دو سال از آن روزها گذشته و در سفر اخیر رییس جمهور کشورمان به اندونزی، سینا هنوز در مرکز توجه پزشکان این کشور قرار داشت.

سید ابراهیم رییسی بعد از از بازگشت در یک نشست خبری از امضای چند تفاهمنامه خبر داد و در مورد استقبال ویژه اندونزیایی ها از سینا گفت: 12 بیمارستان در اندونزی به تجهیزات پزشکی ساخت ایران مجهز خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینای ایران، از شکست انحصار ربات جراح آمریکایی تا حضور در بازارهای جهانی

سینای ایران، از شکست انحصار ربات جراح آمریکایی تا حضور در بازارهای جهانی