مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:102023-07-11اقتصادي

35 درصد حجاج به ایران بازگشتند/ جزییات مشکل فنی پرواز جده-شیراز


سخنگوی شرکت هما گفت که پرواز جده به شیراز این شرکت با مشکل فنی مواجه شده اما پس از رفع این مشکل، مسافران به سلامت در فرودگاه شیراز فرود آمدند.

- سخنگوی شرکت هما گفت که پرواز جده به شیراز این شرکت با مشکل فنی مواجه شده اما پس از رفع این مشکل، مسافران به سلامت در فرودگاه شیراز فرود آمدند.

حسام قربانعلی در جمع خبرنگاران در خصوص تاخیر پرواز جده به شیراز توضیح داد: هواپیما بعد از فرآیند مسافرگیری آماده پرواز می شود و با برخاستن و صعود تا ارتفاع 8000 فوتی، خلبان درگیر یک موضوع فنی در یکی از سیستم های تامین تهویه و فشار هواپیما می شود که با کاهش میزان سوخت هواپیما و کسب مجوزهای لازم و پس از انجام فرآیندهایی طبق دستورات شرکت سازنده به کاهش ارتقاع و نزدیکی مجدد به فرودگاه جده و نهایتا به تخلیه مسافران اقدام می کند.

وی درباره تعداد مسافران نیز بیان کرد: در برخی رسانه ها اعلام شده بود که تعداد مسافران 500 نفر بوده در حالی که تعداد مسافران، 240 نفر بوده است.

بعد از تلاش های گوناگون مهندسان جمهوری اسلامی ایران حاضر در فرودگاه جده، به رفع موضوع اقدام شده و مسافران هم به هواپیما سوار شدند و ساعت 14:40 امروز در فرودگاه شیراز به سلامت فرود آمدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 درصد حجاج به ایران بازگشتند/ جزییات مشکل فنی پرواز جده-شیراز

35 درصد حجاج به ایران بازگشتند/ جزییات مشکل فنی پرواز جده-شیراز