مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 19:072023-07-04بين الملل

مقام فلسطینی در گفت وگو با فارس: با سلاح اراده، با دشمن صهیونیستی می جنگیم


هماهنگ کننده گروههای اقدام ملی و اسلامی در جنین ضمن تأکید بر ادامه مبارزه با دشمن صهیونیستی، گفت که باید همه به صهیونیستها فشار وارد کنند تا فورا عملیات خود را علیه جنین و اردوگاه آن متوقف کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، راغب ابودیاک هماهنگ کننده گروههای اقدام ملی و اسلامی در جنین امروز سه شنبه تأکید کرد که همه ساکنان حاضر در اردوگاه جنین با روحیه بالا و سلاح اراده در حال مبارزه با دشمن صهیونیستی هستند که همه چیز را در این اردوگاه هدف قرار می دهد.

ابودیاک به خبرگزاری فارس گفت: آنچه در فلسطین و به ویژه اردوگاه جنین رخ می دهد، این است که اسراییل همه چیز را هدف قرار می دهد، بیمارستانها مملوء از شهدا و افراد زخمی است و خیابانها و میادین، به مراکز درمان افراد زخمی بدل شده است.

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز، برای دومین روز متوالی به تجاوزات گسترده و همه جانبه زمینی و هوایی علیه شهر جنین و اردوگاه آوارگان آن در شمال کرانه باختری ادامه دادند؛ این عملیات تجاوزگرانه جدید به جنین از سحرگاه دیروز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه درخواستها برای دریافت خون افزایش یافته است، ادامه داد: سیستمهای آبرسانی و برق، خیابانها و زیرساختها به صورت کامل نابود شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام فلسطینی در گفت وگو با فارس: با سلاح اراده، با دشمن صهیونیستی می جنگیم

مقام فلسطینی در گفت وگو با فارس: با سلاح اراده، با دشمن صهیونیستی می جنگیم