مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 19:302023-06-29اقتصادي

170 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در استان بوشهر فعال است


رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: در استان بوشهر بیش از 170 شرکت دانش بنیان و واحد فناور فعال است که از این شمار 30 واحد دانش بنیان محسوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رحمن دشتی عصر پنجشنبه در نشست با نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث فاز 2 ساختمان پارک در طرح جامع عمرانی اکنون در حدود 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار است از محل بودجه عمرانی اعتبار موردنیاز اتمام آن تأمین شود.

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری خلیج فارس اکنون 96 میلیارد ریال بدهی به پیمانکار احداث ساختمان پارک دارد و حدود 50 میلیارد ریال اعتبار نیز برای احداث بخش های باقیمانده از پروژه نیاز دارد.

دشتی ضمن قدردانی از استاندار بوشهر بابت پیگیری تصویب اعتبارات مورد نیاز پارک علم و فناوری در دور دوم سفر هیئت دولت به استان، ابراز امیدواری کرد با تخصیص کامل اعتبارات مصوب شده، مشکل نقدینگی پروژه رفع شود.

رییس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تصریح کرد: این استان در مجموع هفت مرکز رشد دارد که شامل مرکزهای بوشهر، گناوه، دشتی، دشتستان، کنگان، مرکز رشد مشترک با دانشگاه خلیج فارس است و مرکز رشد مشترک با علوم پزشکی بوشهر است مرکز رشد عسلویه نیز بزودی راه اندازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در استان بوشهر فعال است

170 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در استان بوشهر فعال است