مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-10اقتصادي

مددجویان جویای کار در سامانه جستجوی شغل وزارت رفاه ثبت نام کنند


رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه «جستجوی شغلی» جایگزین سامانه «ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی» شده است.

- رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: سامانه جستجوی شغلی جایگزین سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ایروانی با اعلام این خبر، گفت: معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای دو سامانه مادر تحت عنوان سامانه جستجوی شغلی و سامانه جامع تسهیلات اشتغال کشور است.

در سامانه جستجوی شغلی تمامی مددجویان و افراد عادی جامعه و همچنین کارآفرینانی که نیازمند نیروی کار هستند می توانند ثبت نام کنند.

سازمان بهزیستی نیز به عنوان یکی از سازمان های تابع وزارتخانه از این سامانه معتبر که پنجره واحدی برای کل وزارت رفاه است و به تازگی راه اندازی شده در خصوص اشتغال مددجویان خود استفاده می کند.

وی در همین راستا ضمن اعلام این خبر که سامانه جستجوی شغلی جایگزین سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی شد، اظهار کرد: سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی درگاه موقتی بود که بعد از دیدار ریاست جمهوری با معلولان با تصمیم سازمان بهزیستی موقتاً ایجاد و اکنون غیرفعال شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددجویان جویای کار در سامانه جستجوی شغل وزارت رفاه ثبت نام کنند

مددجویان جویای کار در سامانه جستجوی شغل وزارت رفاه ثبت نام کنند