مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:252023-07-09اقتصادي

یک مسئول: مجمع نمایندگان و بخش خصوصی برای توسعه پروازی خراسان جنوبی همراهی کنند


مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره لغو دو پرواز یک شرکت هواپیمایی در تابستان، گفت: باید مجمع نمایندگان و بخش خصوصی برای افزایش پروازها همراهی کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی با اشاره لغو دو پرواز یک شرکت هواپیمایی در تابستان، گفت: باید مجمع نمایندگان و بخش خصوصی برای افزایش پروازها همراهی کنند.

خلیل طهماسبی در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت پروازهای تابستان، اظهار کرد: اکنون دو پرواز یک شرکت هواپیمایی لغو شده؛ افزایش پرواز در برنامه بوده اما تا این لحظه اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان اینکه در برنامه تابستانی پروازها روزهای یکشنبه و دوشنبه نیاز به برقراری مجدد پرواز داریم، تصریح کرد: در حال حاضر 20 پرواز رفت و برگشت در طول هفته از فرودگاه بیرجند و یا به مقصد فرودگاه بیرجند انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی ادامه داد: از این میزان چهار پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند- مشهد- بیرجند و مابقی 16 پرواز رفت و برگشت در مسیر بیرجند- تهران- بیرجند است.

طهماسبی با بیان اینکه اوایل اردیبهشت ماه دو پرواز نیز به برنامه پروازی فرودگاه طبس افزوده شده است، تصریح کرد: نهایت تلاش ما بر این است که شرایط مطلوبی را برای مسافران فرودگاه بیرجند فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: مجمع نمایندگان و بخش خصوصی برای توسعه پروازی خراسان جنوبی همراهی کنند

یک مسئول: مجمع نمایندگان و بخش خصوصی برای توسعه پروازی خراسان جنوبی همراهی کنند