مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-08سياسي

به قرآن مفتخریم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی صحرایی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «به قرآن مفتخریم» نوشت: دیروز مردم با حضور گسترده و تماشایی خویش در مراسمی که با عنوان «میهمانی غدیر» در تهران و سراسر کشور برگزار شده بود، - دیروز مردم با حضور گسترده و تماشایی خویش در مراسمی که با عنوان میهمانی غدیر در تهران و سراسر کشور برگزار شده بود، حماسه بی نظیر دیگری در حمایت از اسلام و ارادت خالصانه به حضرت امیرالمومنین علیه السلام آفریدند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدهادی صحرایی طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان به قرآن مفتخریم نوشت: دیروز مردم با حضور گسترده و تماشایی خویش در مراسمی که با عنوان میهمانی غدیر در تهران و سراسر کشور برگزار شده بود، حماسه بی نظیر دیگری در حمایت از اسلام و ارادت خالصانه به حضرت امیرالمومنین علیه السلام آفریدند.

جوانان و نوجوانان بیشترین سهم را در این حضور حماسی و عاشقانه داشتند تا آنجا که انگار از زمین و زمان جوان و نوجوان جوشیده و به صحنه آمده است.

اما، حضور پُرشور دیروز حاشیه ای داشت که نه فقط بیرون از متن نبود، بلکه برخاسته از ژرفای دل و جان ملت بود و آن، صد ها جلد از کلام الله مجید بود که مردم در اعتراض به اقدام خباثت آمیز آتش زدن قرآن در سوئد روی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به قرآن مفتخریم

به قرآن مفتخریم