مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:002023-07-14اقتصادي

خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان در دستور کار قرار گیرد


نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر اینکه خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان در دستور کار قرار گیرد، گفت: در زمان تولید مجوز واردات داده نشود و صادرات هم باید مدیریت شده، - محمدعلی محسنی بندپی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: سیاست در بخش کشاورزی، سیاست منسجم و یکپارچه ای نیست که موجب شده این هم در عرصه و حفظ انگیزه کشاورزان دچار مشکل شویم.

وی افزود: کشاورزان در فروش محصولات با مشکل مواجه هستند و برنج و مرکبات در دست کشاورزان می ماند؛ آن هم کشاورزانی که در بدترین شرایط با هزینه هنگفت پای کار تولید هستند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با تاکید بر اینکه خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: در زمان تولید مجوز واردات داده نشود و صادرات هم باید مدیریت شده، باشد.

محسنی بندپی به عدم وجود مدیریت یکپارچه در بخش تولیدات کشاورزی، تصریح کرد: هزینه های سنگین کشاورزی باعث انگیزه پایین کشاورزان برای تولید شده است.

وی یادآور شد: موضوع دیگر اینکه از رویکرد صنعتی در بخش کشاورزی غفلت کردیم و هنوز کشاورزان ما به صورت سنتی دارند تولید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان در دستور کار قرار گیرد

خرید تضمینی برای حمایت از کشاورزان در دستور کار قرار گیرد