مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 23:052023-06-26سياسي

استقبال بنگاه های اقتصادی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023


شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ میزبان نمایندگانی از بنگاه های اقتصادی و استارت آپ های کشور بود.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی رایتل، مرتضی لطفی عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، علیرضا خواک مدیر کل دفتر هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، مهدی نوروزیان معاون پشتیبانی و تامین منابع مالی شستا، حبیب الله حسن خانلو قائم مقام سازمان تامین اجتماعی و جمعی از مدیران و فعالان صنعت، از غرفه رایتل در این نمایشگاه بازدید کردند و ضمن دیدار با حسین ملازاده مدیرعامل رایتل در جریان آخرین دستاوردهای اپراتور هوشمند تلفن همراه در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی و خدمات سازمانی و تجاری، قرار گرفتند.

رایتل با محوریت خدمات سازمانی بر پایه هوشمندسازی در راستای ارائه خدمات و رویکردهای هوشمندانه با اتکا به توان و دانش داخلی و ظرفیت سازی اقتصادی در الکامپ 2023 حضور دارد.

  علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه و آشنایی با محصولات و خدمات نوین رایتل می توانند تا هفتم تیرماه از ساعت 8 الی 16 به سالن های 27، 9-8 و فضای باز جنوب سالن های 38 و 7 نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بنگاه های اقتصادی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023

استقبال بنگاه های اقتصادی و استارت آپ ها از غرفه رایتل در الکامپ 2023