مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 11:072023-07-04دانش

12 حوزه کنکور در کهگیلویه با سه هزار داوطلب


رییس آموزش وپرورش کهگیلویه با اشاره به برگزاری آزمون کنکور سراسری 1402 گفت: 12 حوزه امتحانی برای برگزاری این آزمون پیش بینی شده است.

- فریدون فاطمی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه، از برگزاری کنکور سراسری به صورت مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: بنا به تصمیم مسئولان کنکور سراسری 1402 شهرستان به صورت مشترک با دانشگاه ازاد اسلامی دهدشت برگزار می شود که 1530 داوطلب توسط دانشگاه آزاد ساماندهی می شوند.

مدیر آموزش وپرورش کهگیلویه افزود: به جهت جلوگیری از اشکالات و اختلالات مدیریت واحد حوزه ها در اجرای فرایند کنکور سراسری نتیجه بخش تر است.

وی بیان کرد: 3757 داوطلب در رشته های مختلف در کنکور سراسری تیرماه این شهرستان به رقابت می پردازند.

فاطمی زاده در خصوص آزمون کنکور سراسری گفت: کنکور امسال در 12 حوزه برگزار می شود که سهم دانشگاه آزاد یک حوزه و آموزش و پرورش 11 حوزه است.

وی گفت: در روز چهار شنبه 14 تیرماه نوبت صبح آزمون علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی در 5 حوزه و در نوبت عصر آزمون رشته هنر برگزار می شود.

فاطمی زاده ادامه داد: روز پنجشنبه 15تیرماه در نوبت صبح رشته علوم تجربی در 8 حوزه و عصر پنج شنبه آزمون رشته زبان خارجه در شهرستان با رعایت تمام موارد شیوه نامه کنکور سراسری برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 حوزه کنکور در کهگیلویه با سه هزار داوطلب

12 حوزه کنکور در کهگیلویه با سه هزار داوطلب