مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 09:552023-06-25سياسي

عملیات تعمیر 58فروند علائم کمک ناوبری شناور در هرمزگان آغاز شد


معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: عملیات تعمیر و نگهداری سالانه 58 فروند بویه از مجموع بیش از 150علائم کمک ناوبری واقع در اقصی نقاط آب ها و جزایر استان هرمزگان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسماعیل مکی زاده اعلام کرد: عملیات تعمیر توسط شناور بویه گذار حجاز 66 و شناورهای مولتی کت مراد یک و 2 آغاز شده و به مدت یک ماه ادامه دارد.

مکی زاده با بیان اینکه بخش زیادی از تأمین ایمنی دریانوردی در آبراه ها، به موضوع چراغ ها و علائم کمک ناوبری اختصاص دارد، ادامه داد: تعمیرهای دوره ای در بازه های زمانی 15 روزه، 2 ماهه، 6 ماهه و سالانه انجام می گیرد.

وی افزود: در سرویس های سالانه، بویه و متعلقات آن به صورت کامل از آب خارج شده و بعد از انجام عملیات خزه تراشی، رنگ آمیزی و تعویض قطعات و تجهیزات فرسوده، دوباره در موقعیت خود مستقر می شود.

به گفته معاون دریایی اداره کل بنادر ودریانوردی هرمزگان؛ برای افزایش سطح ایمنی ترددها و کاهش سوانح دریایی، شناورها باید نشانه های قابل اطمینانی را به صورت مستمر و دائم برای شناسایی مسیر و خطرات بالقوه آن در اختیار داشته باشند.

مکی زاده اضافه کرد: بخش چراغ ها و علائم کمک ناوبری اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی تلاش می کند با پایش مستمر و دوره ای علائم کمک ناوبری مطابق دستورالعمل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تعمیر 58فروند علائم کمک ناوبری شناور در هرمزگان آغاز شد

عملیات تعمیر 58فروند علائم کمک ناوبری شناور در هرمزگان آغاز شد