مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-12سياسي

روایتی از نشست ملی شورای ائتلاف با قالیباف و محسن رضایی


سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: صبح امروز نشست هم اندیشی تمام رؤوسا، دبیران و ارکان شورای ائتلاف در استان های کشور با سخنرانی رییس مجلس و دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در تهران برگزار شد.

- امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با از برگزاری نشست ملیِ هم اندیشی تمام رؤوسا، دبیران و ارکان شورای ائتلاف در استان های کشور در تهران خبر داد.

وی افزود: صبح امروز در تهران این نشست با حضور تمام دبیران استانی شورای ائتلاف و ارکان آن ها با سخنرانی محمد باقر قالیباف رییس مجلس، محسن رضایی دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا  و حداد عادل رییس شورای ائتلاف برگزار شد.

رسولی خاطرنشان کرد: در این نشست تعدادی از رؤوسا و دبیران استانی شورای ائتلاف مطالب و مطالبه های خود را نسبت به مسائل کشور در حضور رییس مجلس و برخی نمایندگان و دبیر شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح کردند.

وی افزود: رییس مجلس در این جلسه به تشریح مسئله محوری برای حل مشکلات کشور اشاره کرد و اعضای استانی شورای ائتلاف را به مطالعه و کار در راستای حل مشکلات کشور با رویکرد مسئله محوری فرا خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از نشست ملی شورای ائتلاف با قالیباف و محسن رضایی

روایتی از نشست ملی شورای ائتلاف با قالیباف و محسن رضایی