مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-10ورزشي

دهدار از خوزستانی ها دلسرد شده است/ از صبوری سهراب مرادی باید درس گرفت


یک مربی وزنه برداری با بیان این که مدال آوری رضا دهدار در المپیک دور از دسترس نیست، گفت: مسئولان خوزستانی باید ریل گذاری خود برای قرار گرفتن این ورزشکار در مسیر درست موفقیت را از هم اکنون آغاز کنند.

- ایسنا/خوزستان یک مربی وزنه برداری با بیان این که مدال آوری رضا دهدار در المپیک دور از دسترس نیست، گفت: مسئولان خوزستانی باید ریل گذاری خود برای قرار گرفتن این ورزشکار در مسیر درست موفقیت را از هم اکنون آغاز کنند.

حمید رشیدی در گفت و گو با ایسنا، در ابتدا درباره وضعیت وزنه برداری در استان خوزستان، اظهارکرد: به نظر من وضعیت وزنه برداری خوزستان نه سیاه و نه سفید است، من وضعیت این رشته را در استان، خاکستری می بینم.

معتقدم هر فردی که بر مسند یک سمت قرار می گیرد هیچ وقت برای کار نکردن نمی آید و مطمئنا اهدافی دارد که در وزنه برداری استان خوزستان هم به این صورت است و البته باید دید که اولویت رییس هیات استان برای این رشته آموزش، استعدادیابی یا کسب مدال و عناوین قهرمانی است.

وزنه بردار خوزستانی نباید از 20 سالگی به بعد رها شود وی ادامه داد: خوزستان در بخش رده پایه وزنه برداری در کشور دلسوزانه تر کار کند اما این انتظار می رود که نگهداشت این استعدادها بهتر انجام شود، نه این که وقتی ورزشکار به 20 سالگی رسید رها شده و در پی آن اختلاف نظرهای غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهدار از خوزستانی ها دلسرد شده است/ از صبوری سهراب مرادی باید درس گرفت

دهدار از خوزستانی ها دلسرد شده است/ از صبوری سهراب مرادی باید درس گرفت