مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:102023-07-12سياسي

عقب ماندگی مفرط البرز در زیرساخت ها به دلیل مهاجرت بالا


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: یک عقب ماندگی مفرط در زیرساخت ها به دلیل درصد بالای مهاجرت به استان البرز داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا عباسی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان البرز که در سالن شهدای استانداری البرز برگزار شد، با گرامیداشت 21 تیرماه، سالروز هجوم وحشیانه عمال رضاخان به مسجد گوهرشاد به جرم دفاع از حجاب و عفاف اظهار کرد: هنگامی که بودجه از سوی دستگاه های اجرایی به مجلس می رسد، بر روی کلمه به کلمه بودجه بحث و گفت وگو صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بعضی اوقات با اضافه کردن یک کلمه ظرفیت سازی جدید برای دستگاه های مختلف انجام می شود، تصریح کرد: دستگاه های سایر استان ها از این ظرفیت به خوبی استفاده می کنند، اما در استان البرز معمولاً از این ظرفیت ها استفاده نمی شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت سازی ها به نفع استان، خاطرنشان کرد: در بودجه 1402 بحث ریزگردها و تالاب ها را در بندی اضافه کردیم، ولی متأسفانه دستگاه ها به این موضوع نپرداخته و نمی پردازند.

وی با بیان اینکه برنامه و بودجه استان و شورای برنامه ریزی مغز متفکر استان محسوب می شود، گفت: اما متأسفانه معمولاً این سازمان به جای برنامه و بودجه به محلی برای توزیع بودجه تبدیل می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی مفرط البرز در زیرساخت ها به دلیل مهاجرت بالا

عقب ماندگی مفرط البرز در زیرساخت ها به دلیل مهاجرت بالا