موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 11:452023-07-09اقتصادي

مسکن تدریجی می تواند مستاجران را صاحب خانه کند


شیوه ساخت مسکن تدریجی علاوه بر کاهش هزینه ساخت می تواند زمینه صاحب خانه شدن مستاجران را فراهم کند و دولت باید با تامین زمین مناسب، از این روش در تامین سرپناه مردم بهره ببرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مسکن یکی از ضروری ترین نیازهای اولیه به حساب می آید که هر فرد برای زندگی و تشکیل خانواده به آن نیازمند است به همین دلیل یکی از مهم ترین دغدغه های هر فرد تامین سرپناه مناسب خواهد بود.

این نیاز در شرایطی است که به دلیل قیمت بالای این کالا نسبت به درآمد افراد، از روش های معمول تامین مالی امکان صاحبخانه شدن وجود ندارد.

بر این مبنا هر فرد در ابتدای جوانی که درآمد بالا و پس انداز آن چنانی ندارد، مجبور به تهیه مسکن است که هزینه بالایی دارد.

حال در صورتی که بتوان هزینه مسکن را کاهش داد، امکان خانه دار شدن تعداد افراد بیش تری فراهم می شود.

*مسکن تدریجی چیست؟ با توجه به مقدمه یاد شده، حرکت به سوی راهکارهایی که هزینه مسکن را کاهش می دهد، باید در دستور کار قرار گیرد.

در این بین شیوه ساخت مسکن تدریجی، راهبردی برای ساخت مسکن است که در آن بخش کوچک و اصلی مسکن مدنظر ساخته می شود و در طول زمان این بخش به تدریج تکمیل می شود.

این شیوه از ساخت در کشورهای مختلف راهکاری آزموده شده به منظور خانه دار کردن خانواده های کم درآمد به حساب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکن تدریجی می تواند مستاجران را صاحب خانه کند

مسکن تدریجی می تواند مستاجران را صاحب خانه کند