مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-04سياسي

سبک زندگی از عوامل کاهش جوانی جمعیت است


سرپرست فرمانداری رشت، سبک زندگی را یکی از عوامل کاهش جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: دولت نسبت به مسئله جوانی جمعیت تسهیلات و شرایطی را ایجاد می کند که از این سیاهچاله جمعیتی خارج شویم.

- ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت، سبک زندگی را یکی از عوامل کاهش جوانی جمعیت عنوان کرد و افزود: دولت نسبت به مسئله جوانی جمعیت تسهیلات و شرایطی را ایجاد می کند که از این سیاهچاله جمعیتی خارج شویم.

کیا عاشوری امروز در نشست ستاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان، ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر اظهار کرد: توجه به مسئله جمعیت همواره از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده است که اگر به موقع به فرمایشات ایشان پیرامون بحران جمعیتی توجه می شد، اکنون در گفتمان و باورها تغییر محسوس را شاهد بودیم.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به تصویب قانون جوانی جمعیت توسط دولت سیزدهم افزود: وضعیت جوانی جمعیت مسئله عادی نیست و به مرز بحران رسیده که باید این بحران را با قوانین و برنامه راهبردی اداره و مدیریت کرد، ضرورت دارد برای جوانی جمعیت برنامه کاربردی و کارشناسی شده داشته باشیم؛ گفتمان جوانی جمعیت باید ایجاد شود و در تمام تصمیمات مدیران تأثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی از عوامل کاهش جوانی جمعیت است

سبک زندگی از عوامل کاهش جوانی جمعیت است