مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 16:102023-07-10سياسي

تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی اوقاف زنجان به 1200 نفر رسید


معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: تعداد شرکت کنندگان در چهل و ششمین مسابقات قرآنی اوقاف استان به هزار و 200 نفر رسید که نسبت به سال قبل 2 برابر افزایش یافته است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام موسی موسوی روز دوشنبه با بیان اینکه زمان برگزاری مسابقات در شهرستان های مختلف مشخص شده است، اضافه کرد: مسابقات در شهرستان های زنجان، ایجرود، ماهنشان، سلطانیه و طارم به صورت تجمیعی برگزار خواهد شد.

موسوی ادامه داد: در شهرستان زنجان نیز مسابقات بخش آوایی (صوتی) خواهران چهارشنبه 28 تیرماه، بخش آوایی برادران جمعه 30 تیرماه و همه رشته های معارفی (کتبی) پنجشنبه 12 مرداد برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان زمان مسابقات در شهرستان های ابهر و خرمدره را هم 22 و 23 تیرماه اعلام کرد و گفت: نفرات برتر شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در چهار بخش شامل بخش آوایی انفرادی، بخش گروهی، بخش معارفی عمومی و بخش معارفی تخصصی برگزار می شود، اضافه کرد: حفظ (کل، 20 جزء، 10 جزء و پنج جزء قرآن کریم)، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، دعاخوانی و اذان در بخش آوایی انفرادی و مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم نیز در بخش گروهی جزو موارد این مسابقات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی اوقاف زنجان به 1200 نفر رسید

تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی اوقاف زنجان به 1200 نفر رسید