مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-27سياسي

کدخدایی: اکنون وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاهی بین المللی است


مقامات آمریکا نشان دادند هرجایی که منافع ملی آنها ایجاب می کند اصول و قاعده بین الملل اسناد حقوق بشری را کنار می گذارند اما هر وقت میخواهند دولت و مردمی را سرکوب کنند متوسل به این اصول می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، عباسعلی کدخدایی عضو شورای نگهبان در دومین همایش بین المللی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: حقوق بشر علی رغم اختلاف نظرهایی که در مفهوم و مبانی آن است به عنوان موضوع پذیرفته شده در مجامع بین المللی مورد قبول واقع شده است.

امروزه دولتی را نمی بینیم که حقوق بشر را رعایت نمی کند، اگرچه اختلاف در مصادیق و مبانی همچنان است.

کدخدایی گفت: عملکرد دولت امریکا عیان و روشن است و از یک طرف تعهدات حقوق بشری که در قالب اسناد است و اصول و حاکم بر حقوق بشر که شناخته شده است و تقاضاهایی که سازمان ها و مدافعان حقوق بشر دارند، روشن است.

وی با اشاره به چند اقدام دولت امریکا که در حفظ منافع ملی خود مرتکب شده است، گفت: می دانید که رژیم امریکا سالانه نسبت به کشورها گزارش حقوق بشر منتشر می کند و باید اقدامات این کشور که مدعی حقوق بشر  برای کشورهای دیگر است، بازخوانی شود تا مشخص شود امریکا تا چه اندازه بر اصول حقوق بشری حرکت می کند؟ کدخدایی افزود: برخی از صاحب نظران آمریکایی در خود آمریکا نسبت به جنایات این کشور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کدخدایی: اکنون وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاهی بین المللی است

کدخدایی: اکنون وقت پاسخگویی آمریکا در دادگاهی بین المللی است