مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-01سياسي

هتک حرمت به قرآن نشانه استیصال غرب در برابر اسلام است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز گفت: هتک حرمت به قرآن کریم نشانه استیصال غرب در برابر موج روزافزون اسلام خواهی در دنیا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار ابوالفضل اسلامی اظهار داشت: دنیای غرب از گرایش روزافزون مردم دنیا به دین مبین اسلام می هراسد و به همین سبب قصد دارد با اقدام های بی شرمانه و غیر اخلاقی، چون هتک حرمت به قرآن کریم به ظن باطل خود از گرایش مردم دنیا به دین اسلام بکاهد.

وی با بیان اینکه هدف غرب از این نمایش سخیف و غیر اخلاقی، اسلام هراسی است، افزود: دنیای استکبار در حالی اقدام به توهین به مقدسات بیش از یک میلیارد می کند که مدعی احترام به حقوق انسان ها است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با انتقاد از هتک حرمت قرآن کریم در کشور سوئد، تصریح کرد: توهین به قرآن کریم به عنوان کتاب سعادت بشر، گویای زوال اخلاقی در غرب است.

سردار اسلامی با تاکید بر تحریم کالاهای سوئدی، عنوان کرد: مسببان توهین به مسلمانان باید از طریق راهکارهای اقتصادی تنبیه شوند تا این مساله برای آن ها دارای هزیته باشد و از تکرار این موضوع در آینده جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه باید بستر اطلاع رسانی و معرفی جنبه های رحمانی دین مبین اسلام برای جهانیان فراهم شود افزود: اسلام دین رحمت و معرفت و تنها راه سعادت بش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هتک حرمت به قرآن نشانه استیصال غرب در برابر اسلام است

هتک حرمت به قرآن نشانه استیصال غرب در برابر اسلام است