مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:452023-06-27اقتصادي

توسعه قطار پرسرعت تهران- اصفهان سیاست قطعی دولت است


توسعه قطار سریع السیر تهران- قم -اصفهان سیاست قطعی دولت است و این کار را به زودی در دولت به اتمام خواهیم رساند.

- اصفهان- وزیر راه و شهرسازی گفت: : توسعه قطار سریع السیر تهران- قم -اصفهان سیاست قطعی دولت است و این کار را به زودی در دولت به اتمام خواهیم رساند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد بذر پاش ظهر سه شنبه پس از بازدید از روند احداث پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان، اظهار داشت: این پروژه یکی از وعده هایی بوده که سالهای سال داده شده و درصد کمی پیشرفت کرده است.

وی با اشاره به اینکه زیرسازی برخی قطعات انجام شده اما هر بار به دلیلی معطل مانده است، افزود: ما نه تنها پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان را کامل قبول داریم بلکه سیاست دولت توسعه خطوط ریلی پرسرعت در کشور است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: هم اینک پروره قطار سریع السیر مشهد- تهران در آستانه قرارداد است و یکپارچه سازی قطار پرسرعت مشهد- تهران- قم اصفهان و بالعکس را در دستور کار داریم و در آینده در سایر خطوط ریلی زنجیره و کریدور خطوط پرسرعت در کشور را تکمیل خواهیم کرد.

بذرپاش افزود: البته رقم های سرمایه گذاری این پروژه اعداد بزرگی است و ابعادش را باید از روش های مختلف منابع مالی تامین کنیم که برخی شامل تهاتر و گشایش های اسناد اعتباری با شرکای خارجی است که می خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه قطار پرسرعت تهران- اصفهان سیاست قطعی دولت است

توسعه قطار پرسرعت تهران- اصفهان سیاست قطعی دولت است