مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 12:002023-07-09سياسي

آداب کشت و زرع بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) منتشر شد


کتاب «آداب کشت و زرع بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع)» اثر حجت الاسلام محمدمهدی فیروز مهر در 63 صفحه روانه بازار نشر شد.

- کتاب آداب کشت و زرع بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) اثر حجت الاسلام محمدمهدی فیروز مهر در 63 صفحه روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب آداب کشت و زرع بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) اثر حجت الاسلام محمدمهدی فیروز است که در پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 63 صفحه به چاپ رسید.

پژوهشکده مذکور تلاش کرده است با پژوهشگران فرهیخته و بهره گیری از آموزه های نورانی قرآن و اهل بیت (ع) و تدوین فرهنگنامه سبک زندگی، کاربردی ترین اطلاعات موضوعات مرتبط با حوزه های گوناگون فردی، خانوادگی، اجتماعی و محیط زیست را در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

در میان مدخل های این فرهنگنامه، بعضی از موضوعات از ویژگی های خاص فرهنگی برخوردار است و عموم افراد جامعه به صورت گسترده با آن سروکار دارند.

از این رو، به منظور ارتقا و تقویت سبک زندگی اسلامی، شایسته است آموزه های دینی مربوط به این گونه موضوعات علاوه بر ارائه در فرهنگنامه، به صورت کتابچه های مستقل نیز در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آداب کشت و زرع بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) منتشر شد

آداب کشت و زرع بر اساس آموزه های قرآن و اهل بیت (ع) منتشر شد