مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-28سياسي

واکنش دادستان جیرفت به مسائل حوزه میراث فرهنگی


دادستان جیرفت از کم توجهی ها نسبت به آثار باستانی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در همین راستا پرونده پروژه رها شده هتل کپری کُنارصندل در شعبه ششم در حال رسیدگی است.

- ایسنا/کرمان دادستان جیرفت از کم توجهی ها نسبت به آثار باستانی این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در همین راستا پرونده پروژه رها شده هتل کپری کُنارصندل در شعبه ششم در حال رسیدگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین صالحی نژاد هفتم تیرماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در پاسخ به سئوالات اهالی رسانه اظهار کرد: دغدغه های مطرح شده نسبت به طرح انتقال آب از سرشاخه های هلیل رود را به عنوان مطالبه بحق مردم با مسئولان ذیربط در میان گذاشته ام.

کم کاری ها در بخش های مختلف رصد می شوند.

وی که چندی پیش به صورت سرزده از وضعیت تپه باستانی کُنارصندل بازدید کرده بود، در پاسخ به سئوالات مطرح شده درباره تعیین تکلیف هتل کپری جنب محوطه باستانی کُنار صندل گفت: بودجه های تخصیص یافته به ساماندهی کُنارصندل ابلاغ شده که باید هزینه شوند زیرا استان کرمان و بعضا کشور خیلی به جیرفت در بحث میراث فرهنگی بدهکار است و حداقل بدهی خود را به میراث جنوب و تمدن کنارصندل بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادستان جیرفت به مسائل حوزه میراث فرهنگی

واکنش دادستان جیرفت به مسائل حوزه میراث فرهنگی