مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 08:552023-06-27اقتصادي

افتتاح آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور به امسال می رسد؟


مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 92 درصدی آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور، اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 92 درصدی آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور، اظهار کرد: در صورت تخصیص اعتبارات پیش بینی شده، این پروژه تا هفته دولت سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

محمدعلی بخشی کارشک در گفت وگو با ایسنا در خصوص روند ساخت پروژه آزمایشگاه دامپزشکی، گفت: پیشگیری و کنترل بیماری های مشترک بین انسان و دام، نظارت بر پرورش، تولید و عرضه فرآورده های دامی و پیشگیری، کنترل و درمان بیماری های دامی از مواردی است که در دامپزشکی پی می گیریم.

وی با تاکید بر راه اندازی آزمایشگاه دامپزشکی برای خدمات رسانی بهتر، افزود: اعتباری به میزان 50 میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهور به به پروژه احداث آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور اختصاص یافته است.

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با بیان اینکه آزمایشگاه تخصصی دامپزشکی شرق کشور از پروژه های اولویت دار اقتصاد مقاومتی استان است، تصریح کرد: برای تخصیص اعتبار مناسب به این پروژه زیربنایی و پدافند زیستی استان رایزنی هایی در سطح ملی انجام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور به امسال می رسد؟

افتتاح آزمایشگاه دامپزشکی شرق کشور به امسال می رسد؟