مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-08اقتصادي

اعتراض به سهم درآمدی در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی گفت: میانگین رشد درآمدهای استان امسال 50 درصد کمتر از میانگین کشوری در نظر گرفته شد که این امر اعتراض خراسان جنوبی را در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز در دیدار با مدیرکل امور مالیاتی استان با تبریک روز مالیات اظهارداشت: یکی از موضوعات مهم در درون همه حکومت ها موضوع مالیات است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی عنوان کرد: در منابع اسلامی نیز به موضوع مالیات اشاره شده است به طوری که امیرالمومنین حضرت علی(ع) امر به وصول مالیات از مردم می کنند تا برای آبادانی و تامین امنیت هزینه شود.

  وی با اشاره به تحریم های ظالمانه، محدود شدن مبادلات با دنیا و کم شدن فروش نفت ادامه داد: شاید اگر بحث فروش نفت مانند گذشته وجود داشت هیچ موقع به این موضوع فکر نمی کردیم که با منابع خود کشور و مالیات ستانی که یکی از سالم ترین و پاکیزه ترین روش های اداره کشور می باشد کشور را مدیریت کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی بیان داشت: خواسته و ناخواسته به این سمت و سو رفتیم و تحریم ها باعث شد تا قوی تر شده و روی پای خود بایستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض به سهم درآمدی در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی

اعتراض به سهم درآمدی در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی