مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-16ورزشي

ایجاد مؤسسه فرهنگی و ورزشی دانشگاه تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز شنبه 24 تیر ماه در شورای عالی ورزش دانشگاه تهران که در دفتر رییس دانشگاه تهران برگزار شد، - ، ایجاد تیم برای دانشگاه تهران جهت حضور در تمام صحنه های رقابتی و تغییر نام اداره کل تربیت بدنی دانشگاه محور هایی بود که در شورای عالی ورزش دانشگاه تهران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران روز شنبه 24 تیر ماه در شورای عالی ورزش دانشگاه تهران که در دفتر رییس دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن موافقت با پیشنهاد معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران مبنی بر ایجاد تیم برای دانشگاه تهران جهت حضور در تمام صحنه های رقابتی با یک پرچم واحد، گفت: آمادگی داریم با حضور آقایان استیلی، محمدرضا حیدریان و دیگر نام آوران ورزش کشور، آکادمی های مختلفی شکل دهیم.

در کنار تلاش این نخبگان حوزه ورزش، تمام بخش های دانشگاه اعم از دانشکده های ورزش و تندرستی، علوم اجتماعی، روانشناسی و دیگر بخش ها هم کمک کنند.

وی با اشاره به ظرفیت دانشگاه برای تأثیرگذاری و نقش آفرینی در فضای اخلاق در ورزش، اظهار داشت: فضای تأثیرگذاری ورزش در بخش های مختلف جامعه بخصوص در میان جوانان خیلی بالا است، ولی چندان جو اخلاقی در ورزش کشور حکمفرما نیست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مؤسسه فرهنگی و ورزشی دانشگاه تهران

ایجاد مؤسسه فرهنگی و ورزشی دانشگاه تهران