مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 10:022023-07-06اقتصادي

آغاز ذخیره سازی بزرگترین محموله بچه ماهی سی باس در جزیره قشم


مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فرآیند فاز نخست ذخیره سازی بزرگترین محموله بچه ماهی سی باس در بزرگترین مجموعه شیلاتی ماهی در قفس ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مریم نوری بالانجی با اعلام این خبر، اظهار داشت: محموله 700 هزار قطعه بچه ماهی سی باس توسط یکی از شرکت های دارای مجوز از منطقه آزاد قشم از مبداء بوشهر انجام شده و پس از رسیدن به جزیره قشم، فرآیند ذخیره سازی آن آغاز می شود.

  وی ادامه داد: شرکت اندیشه شیلات قشم به عنوان بزرگترین مجموعه شیلاتی ماهی در قفس کشور، در فاز نخست طی سه مرحله 700 هزار قطعه بچه ماهی (در هر مرحله 240 هزار قطعه) تا پایان تیرماه ذخیره سازی می کند.

  مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این شرکت با ظرفیت تولید 1000 تن ماهی در دریا و ایجاد اشتغال مستقیم و فصلی برای 38 نفر زمستان سال گذشته با همکاری و حمایت مدیریت شیلات وکشاورزی منطقه آزاد قشم و شیلات استان هرمزگان آغاز به کار کرد.

  به گفته نوری بالانجی؛ پرورش ماهی در قفس یکی از شاخه های اصلی در حوزه شیلات است که در سال های گذشته بخاطر نرخ سوددهی مناسب و همچنین زمان کوتاه جهت ایجاد درآمدزایی، مورد توجه سرمایه گذاران بخش خصوصی قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ذخیره سازی بزرگترین محموله بچه ماهی سی باس در جزیره قشم

آغاز ذخیره سازی بزرگترین محموله بچه ماهی سی باس در جزیره قشم