مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:052023-06-26سياسي

ثبت 1805 درخواست اعاده دادرسی در دادگستری استان کرمان


معاون قضایی دادگستری استان کرمان گفت:طی سال گذشته 1805 فقره درخواست اعاده دادرسی در دادگستری استان کرمان ثبت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: طی سال گذشته 1805 فقره درخواست اعاده دادرسی موضوع ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری در استان کرمان ثبت شده است که پس از ارجاع و بررسی درخواست ها، 1670 فقره از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان مردود تشخیص داده شده و بایگانی شده است.

رضا طالبی زاده در تشریح این خبر افزود: درخواست های اعاده دادرسی که با اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری از سوی رییس کل دادگستری استان موافقت شده، به حوزه معاونت قضایی قوه قضاییه ارسال شده است.

وی به اقدامات انجام شده به منظور کاهش جمعیت کیفری زندان ها اشاره و بیان کرد: در این راستا استفاده از مجازات های جایگزین حبس، استفاده از پابندالکترونیک، اعطای مرخصی به زندانیان و اعمال عفو رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام شده است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری استان کرمان یادآور شد: در حال حاضر 227 مددجوی زندان های استان کرمان با استفاده از پابندهای الکترونیک در حال تحمل دوران محکومیت خود هستند.

طالبی زاده ضمن بیان این مطلب که در سال گذشته ملاقات مردمی با یک هزار و 157 نفر از مراجعه کنندگان نیز انجام شده است، اظهار داشت: در سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 1805 درخواست اعاده دادرسی در دادگستری استان کرمان

ثبت 1805 درخواست اعاده دادرسی در دادگستری استان کرمان