مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 06:302023-06-26اقتصادي

دانش بنیان های ایرانی در ایستگاه «محرومیت زدایی»


دانش بنیان های ایرانی برای محرومیت زدایی در مناطق توسعه نیافته و کمتر توسعه یافته محصولاتی را در حوزه های سلامت، کشاورزی و دامپروری، صنعت دریایی و مسکن ساختند و فناوری هایی را خلق کردند.

- خبرگزاری مهر - گروه دانش و فناوری؛ مهتاب چابک: علی رغم اجرای سیاست های حمایتی از سوی نهادهای مختلف مثل بنیاد مستضعفان و کمیته امداد و … هنوز برخی مناطق در کشور درگیر محرومیت بوده و بعضی شهرستان ها همچنان کمتر توسعه یافته و کمتر برخوردار اطلاق می شوند.

این محرومیت در بخش های مختلفی چون تأمین مسکن، خدمات آموزشی، حمایتی، بهداشت و سلامت، اشتغال و… تعبیر می شود و خوشبختانه با ورود فناوری و نوآوری و درگیر کردن نخبگان با فعالیت های دانش بنیانی در مناطق محروم کشور، دستاوردهای شاخصی چه از لحاظ تولید محصولات فناورانه و چه در ابعاد مختلف اجتماعی و رفاهی به دست آمده است.

اتصال فناوری و دانش به طرح های پیشرفت و آبادانی در نقاط محروم موضوعی است که امروز بیش از هر زمان دیگری مورد توجه حاکمیت و دستگاه های ذی ربط قرار گرفته است و سازمان ها و بنیادهای حامی مالی برای عقدقرارداد با شرکت های خلاق و نوآور فعال در حوزه محرومیت زدایی اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان های ایرانی در ایستگاه «محرومیت زدایی»

دانش بنیان های ایرانی در ایستگاه «محرومیت زدایی»