مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 20:352023-07-05سياسي

اشنویه به عنوان شهر گردشگری کشاورزی معرفی می شود


با توجه به وجود ظرفیت های بالای گردشگری و کشاورزی در این شهرستان سعی می شود اشنویه به عنوان شهر گردشگری کشاورزی معرفی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدعلی ترابی، عصر چهارشنبه در مراسم افتتاحیه ششمین دوره جشنواره گیلاس اشنویه اظهار کرد: این جشنواره با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت های کشاورزی اشنویه برای ششمین دوره متوالی در این شهرستان برگزار می شود.

فرماندار اشنویه افزود: در سال های اخیر با اقدامات انجام شده شاهد توسعه و پیشرفت اشنویه در عرصه های مختلف بوده و این تلاش جهادی و شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

ترابی ادامه داد: اشنویه قطب گیلاس ایران بوده و از از 14 هزار و 500 هکتار سطح زیر کشت باغات آن 818 هکتار مربوط باغات گیلاس بوده که امسال 500 تن از این میوه به کشورهای روسیه، هندوستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

وی تصریح کرد: همچنین بیش از 10 هزار هکتار باغ سیب در این شهرستان وجود دارد که سالانه 200 هزار تن سیب تولیدی اشنویه به کشورهای اروپایی، هندوستان روسیه و عراق صادر می شود.

فرماندار اشنویه گفت: روستاهای گردشگری اشنویه نیز یکی دیگر از ظرفیت های این شهرستان برای جذب گردشگر است.

ششمین جشنواره کشوری گیلاس اشنویه با حضور چشمگیر باغداران، فعالان بخش کشاورزی و ادارات مختلف به مدت سه روز، 14، 15 و 16 تیر ماه در حال ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشنویه به عنوان شهر گردشگری کشاورزی معرفی می شود

اشنویه به عنوان شهر گردشگری کشاورزی معرفی می شود