مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 14:452023-07-09اجتماعي

افزایش دمای کاشان تا 44 درجه سانتی گراد


با گرم شدن هوا دمای کاشان طی روزهای آینده حتی تا 44 درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

- عباس ارغوانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش بینی افزایش دما و وزش باد برای کاشان در هفته جاری اظهار داشت: از فردا 18 تیرماه تا اواخر هفته شرایط افزایش دما برای سرتاسر منطقه کاشان حکم فرماست که در بعضی از این روزها دما به بیش از 44 درجه نیز خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی ساعات بعدازظهر و ساعات اولیه شبانگاه یکشنبه سرعت باد افزایش یافته و نسبتاً شدید پیش بینی شده، ابراز داشت: با توجه به جهت شمال شرقی آن گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش دید در همان ساعات انتظار می رود.

رییس اداره هواشناسی کاشان تصریح کرد: در طول روز بواسطه صافی آسمان و شرایط تابش نور خورشید رعایت ملاحظات پوششی جهت مواجه با اشعه خطرناک فرابنفش(UV) بخصوص در ساعات 11 الی 13 توصیه اکید می شود.

وی تاکید کرد: به همشهریان عزیز توصیه می کنیم در ساعات اوج تابش و گرما و شرایط الودگی هوا ناشی از گرد و خاک؛ بیماران قلبی، خردسالان و تمامی افراد حساس از حضور در اماکن خارج از کنترل محیطی خودداری نمایند.

ارغوانی خاطرنشان کرد: برای محافظت در برابر اشعه فرابنفش، توصیه می شود از کلاه لبه دار و عینک آفتابی و کرم ضدآفتاب و لباس آستین دار و روشن برای محافظت از اشعه های مضر و خطرناک خورشید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دمای کاشان تا 44 درجه سانتی گراد

افزایش دمای کاشان تا 44 درجه سانتی گراد