مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 21:452023-07-17سياسي

تبلیغ رساندن پیام دین به ذهن و قلب مردم است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تبلیغ رساندن پیام دین به ذهن و قلب مردم است و علما و روحانیون توجه ویژه ای به امر تبلیغ داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم عصر دوشنبه در همایش طلایه داران تبلیغ در مصلی اعظم تبریز با اشاره به دیدار اخیر طلاب و روحانیون با رهبری در سالگرد حادثه مسجد گوهر شاد و تاکید ایشان بر موضوع تبلیغ و تبیین به عنوان رسالت اصلی حوزه های علمیه اظهار داشت: این تأکیدات بار دیگر ضرورت نقش آفرینی مؤثر این قشر در عرصه فرهنگی را خاطر نشان شد و ابراز نگرانی رهبری نسبت به عدم تناسب کمی و کیفی تبلیغ با حجم وسیع نیازها در سطح جامعه، لزوم ایجاد یک مرکز و انجام حرکت عظیم تبلیغی در حوزه ها را یادآوری می کند.

وی خاطر نشان شد: تغییر و بهبود شرایط فرهنگی فعلی کشور نیازمند تبلیغ و تقویت باورهای دینی و تبیین و استدلال در خصوص شبهات است و بر همین اساس رهبری علاوه بر اینکه دفع شبهه را ناکافی می دانند، بر لزوم اتخاذ رویکرد تهاجمی در مقابل طرف های معاند نیز تاکید دارند و این یعنی که گاهی روحانیون در مقابل معاندان تدافعی عمل می کنند.

امام جمعه تبریز افزود: البته این قشر بنا بر آموزه های قرآنی و متکی بر سنت هزار ساله علمی و فرهنگی، تبلیغ دین را همواره رسالت محوری خود تلقی کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ رساندن پیام دین به ذهن و قلب مردم است

تبلیغ رساندن پیام دین به ذهن و قلب مردم است