مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 09:452023-06-24دانش

احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه زمینه ساز ترویج ازدواج


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گلستان با اشاره به تحصیل بیش از 530 دانشجوی متاهل در دانشگاه گلستان بر ضرورت احداث خوابگاه متاهلی دانشجویی در این دانشگاه و سایر دانشگاهها برای ترویج فرهنگ ازدواج تاکید کرد.

- مصیب عباسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه خانواده مهمترین رکن جامعه است، اظهار کرد: عمومیت یافتن فرهنگ جهانی و جذابیت زیست فردی، عدم پذیرش مسئولیت اجتماعی و فردگرایی عملی برای کاهش ازدواج و تشکیل خانواده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی، تأمین نیاز دیگری و قبول تربیت فرزند در زیست فردی وجود ندارد، افزود: فرار از این مسئولیت ها که عاملی برای عدم ازدواج برخی جوانان است یک تعارض جهانی بوده و خاص جامعه ما نیست.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گلستان با اشاره به اینکه وجود یک راهنما که بتواند جوانان را از تعارضات فکری خارج کرده و به انسجام فکری برساند از نیازهای جامعه است، افزود: نداشتن مدل دستیابی برای به دست آوردن حداقل امکانات اقتصادی و تشکیل خانواده گمشده جامعه امروز ما است.

عباسی ناتوانی در کسب درآمد، جهیزیه های میلیاردی و کمرشکن، بحران طلاق و مشکلات ناشی از آن را از عوامل بازدارنده ازدواج برشمرد و افزود: نظام آموزشی ما باید به کسب مهارت و دین ختم شود تا فرزندان ما علاوه بر کسب دانش توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه زمینه ساز ترویج ازدواج

احداث خوابگاه متأهلی در دانشگاه زمینه ساز ترویج ازدواج