مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:402023-07-12فرهنگي

خاطره گویی باشه آهنگر از بازیگری مهتاب نصیرپور


محمدعلی باشه آهنگر با اشاره به اینکه برای ریزه کاری ها در ساخت یک فیلم ارزش زیادی قائل است و برای آن می جنگد از ویژگی های بازیگری مهتاب نصیرپور در فیلم «فرزند خاک» گفت.

- محمدعلی باشه آهنگر با اشاره به اینکه برای ریزه کاری ها در ساخت یک فیلم ارزش زیادی قائل است و برای آن می جنگد از ویژگی های بازیگری مهتاب نصیرپور در فیلم فرزند خاک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینما مدتی است کارگاه های انتقال تجربه در موزه سینما برگزار می کند و از تجربه های خود در عرصه فیلمسازی صحبت می کند.

او در سومین جلسه این کارگاه که عصر 20 تیرماه برگزار شده، گفت: هر فیلمساز یک لحن منحصربه فرد دارد که مانند یک اثر انگشت است.

کند یا تند بودن ریتم از فیلمنامه شروع می شود و آرام آرام به فیلمبرداری می رسد و در نوع نورپردازی، میزان سایه روشن، اندازه نماها و به طور کلی تقطیع نماها، طراحی صحنه، تدوین، موسیقی و جلوه های ویژه ادامه می یابد.

باشه آهنگر با بیان اینکه نوع لنز نیز یکی از عوامل مهم ایجاد ریتم در فیلم است، ادامه داد: اینکه در فیلم از چه لنزی استفاده می کنیم مهم است.

گاهی هم روز و شب بودن سکانس ها روی ریتم تاثیر می گذارند، مثلا در فیلم متروپل اکثر سکانس ها شب و داخلی بودند و بعد از مدت زمانی احساس کردم باید برخی سکانس ها را تبدیل به روز کنم تا فضا را تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره گویی باشه آهنگر از بازیگری مهتاب نصیرپور

خاطره گویی باشه آهنگر از بازیگری مهتاب نصیرپور