مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 13:402023-06-25اجتماعي

20 خانه پلاک قرمز در منطقه 6 پایتخت پاکسازی شد


شهردار منطقه 6 پایتخت از پاکسازی 20 خانه پلاک قرمز در منطقه 6 پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، رضا محمدی شهردار منطقه 6 پایتخت با اشاره به اهمیت کاهش آسیب های اجتماعی اظهار کرد: با هدف بهبود کیفیت زندگی و درخواست های متعدد شهروندان، شناسایی و رفع معضل خانه های پلاک قرمز در سطح منطقه به صورت جدی دنبال می شود.

وی ادامه داد: گاهاً این اماکن رها شده هستند که به مرور به محلی برای تجمع و پاتوق معتادان تبدیل شده و برای ساکنان برخی از محلات ایجاد مزاحمت می کردند؛ لذا با پیگیری های انجام شده و اخذ دستور از مقام قضایی با هماهنگی نیروی انتظامی اقدام به رفع مشکل خانه های پلاک قرمز در سطح منطقه کردیم.

شهردار منطقه 6 پایتخت تاکید کرد: این اقدام با هدف قراردادن منشأ ایجاد مزاحمت برای شهروندان، منابع بزه از سطح منطقه و کاهش آسیب های اجتماعی در قلب پایتخت با حضور ضابط قضایی اجرایی شد.

محمدی با اشاره به جزییات این اقدام تشریح کرد: در سطح ناحیه 2 حدود 12 مورد خانه پلاک قرمز شناسایی شد که 9 مورد از آن ها به طور کامل ایمن سازی و از حالت پلاک قرمز خارج شد و 3 مورد دیگر نیز در طی مراحل قضایی است.

وی با اشاره به اینکه در 6 ماهه دوم سال 1401 نیز 11 مورد خانه پلاک قرمز از سطح ناحیه یک پاکسازی و ایمن سازی شد، ابراز کرد: هدف ما ارتقاء کیفیت، آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 خانه پلاک قرمز در منطقه 6 پایتخت پاکسازی شد

20 خانه پلاک قرمز در منطقه 6 پایتخت پاکسازی شد