مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 14:402023-06-24سياسي

نمی توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت


معاون آب و آبفای وزارت نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: نمی توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت چرا که معیشت افراد زیادی به آنها وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوانبخت ظهر شنبه در نشستی با نمایندگان کشاورزان اصفهان در استانداری اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشت که معیشت چندین هزار نفر وابسته به صنایع است و نمی توان یک شبه برای این ها تصمیم گرفت؛ در مسئله صنایعی که در این منطقه در گذشته شکل گرفتند انتقال آب از دریا راه گشاست.

وی ادامه داد: از نظر وزارت نیرو، پساب باید به آبخوان برگردد؛ در وزارت نیرو کسی جاهل به این موضوع نیست اما وقتی یک صنعتی وجود دارد که آب های سطحی را می گیرد و آبخوان را تخلیه می کند باید با پساب نیاز آبی آن را برطرف کرد تا آب های سطحی و زیرزمینی بیشتر صیانت شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: با برنامه ای که وزارت نیرو دارد، می توان به افق های آینده امیدوارانه نگاه کرد و روند را به سمت مثبت پیش برد و برداشت های بی رویه را کنترل کرد.

جوانبخت افزود: مشکلات تدوین جدول منابع و مصارف را می پذیریم و از این پس لازم است این جدول با مشارکت و نظر مصرف کنندگان تدوین شود.

این مقام وزارت نیرو با بیان اینکه در مسئله آب موضوع پنهانی نداریم، ابراز داشت: ابتدای سال زراعی کنونی (مهر 1402)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت

نمی توان یک شبه برای صنایع تصمیم گرفت